GOPRO HERO MAX İncelenememesi


 

GOPRO Hero MAX incelemesi yapmak isterdim ama incelemeye bile değer görmedim açıkçası.Neyse yinede ufaktan girelim bir kaç şey yazalım.
Çözünürlük tatmin edici değil, birleşme noktası videoda çok belli oluyor. Çok başarılı bulamadım.
Asıl sorun bu da değil, dünyanın parasını verip bir gopro alıyoruz, sırf 360 çekiyor diye normal video çekmiyor gibi birşey. Evet hero moda aldığınızda cihaz HD çekiyor. FULL HD çözünürlük bile yok maalesef. Tamam hadi 2.7k ve 4k koymamanızı satış stratejisi diye kabullendik diyelim, Yıl olmuş 2020 1280*1024 diye çözünürlük mü olur, bunun kabullenilebilir bir yanı olduğunu düşünmüyorum. Hiç olmazsa arada normal gopro olarak kullanmayı düşünürüm gibisinden hayalleriniz olmasın, bu mümkün değil. Zaten mevcut çözünürlüğü ve keskinliği de beni hiç tatmin etmedi. Insta 360 falan varken bu cihaz sanırım seçenekler arasına bile alınmamalı. Olmamış hiç, zaten pek kullanan da görmedim, uzak durulmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder