Elektrikli Otomobil Tasarımı




 Bu aralar elektrikli araçlar biraz popüler. TOGG hibrit veya yakıtlı beklerken süpriz şekilde elektrikli geldi. Zaten nedense elektriksiz araçlar çip bulamıyor ve elektriksiz araç üretimi bir sıkıntıya giriyor. Yerli ve milli otomobilimizin de elektrikli olmasıyla birlikte bende yerli tasarımlar üzerinde çalışıyorum.


Aslında uzun zamandır otomobil tasarımları yapıyorum fakat genel olarak herhangi bir iş dalı olmadığı için pek de bir işe yaramıyor. Şu elektrikli otomobil muhabbetlerinin artışıyla bir tane de ben yapmaya karar verdim ancak devamı gelebilir, tasarlarken büyük keyif aldım. 


Tasarım aralıklarla 1 ay sürdü, önce karakalem, sonra teknik resmi sonrada modellemesini yaptım. En son da Twinmotion 2021 ile video renderini aldım. 

Araç uygulanabilirlik kaygısından uzak olarak tasarlanmıştır, nasıl olsa  bir üretim amacımız yok biraz özgün şeyler düşünelim dedim. Ve öndeki tekerlekleri gizledim, araç arka tekerleklerden dönüyor. İki kişilik bir araç. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder