AMD RADEON EKRAN KARTLARI ÇİZİM AMAÇLI KULLANILABİLİR Mİ?


 Ben normalde RTX 3070 100W ekran kartıyla çalışıyorum. İşlemci olarak ise RYZEN 7 5800H  kullanıyorum. 16-32-64 omlak üzere tüm ram seçeneklerini denedim. 3D İşlemlerde yeteri kadar performans alıyordum ama işleri biraz daha büyütmek için bir bilgisayar eklemek istedim ve büyük bir hata yaparak RX 6700XT aldım. 230W gücünde.


Ve test verileri beni şaşkına çevirdi

RX 6700XT , 230W gücünde olmasına rağmen, 12GB belleği ile Path Trace açıkken render alırken Laptop dan yaklaşık 2.5 kat daha uzun sürdü. Resmen şok geçirdim. Oyun oynarken bir sıkıntı yok aslında, oyun performansı son derece tatmin edici ama çizimlerde ağlıyor. Sonra çinli render yazılımı olan D5 i açtım hemen, baktım performans güzel gibi geldi bana, hemen laptobu da açtım, ve baktım ki bu sefer de 2 kat yavaş.  Evet twinmotion da ki yavaşlama miktarı çok yüksekti ama D5 render ile de bu durum çok değişmedi. Ve hemen sarı siteye girip ilan açtım... maalesef üzücü son. Kötü de olsa Nvidia kart kullanmak gerekiyor çizim mevzuları ile ilgileniyorsanız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder