Nostaljik Animasyonlarım


          3ds max ile yaptığım eski zamandan kalma animasyonlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Zamanında çok güzeldi...
Golf-GTI
Tasarımı ve modellemesi şahsıma ait olan, ilk golflerden ilham alınarak uydurularak modellediğim golf. Yapım süresini hala hatırlarım 2 gün :) Animasyon kısmı biraz dert olmuştu ama...

Zamanında bir animasyon yapmayı planlayıp başaramamıştım, çünkü Pentium4 işlemci ile renderini gerçekleştiremedim, çok uzun süreler bekleyemiyordum, sonra bir gün baktım ki hala 3d dosyası duruyor, güncel bir bilgisayar ile render  alıp paylaştım, paylaştım ki bundan yıllar sonra da bakayım ne yapmışım ben diyeyim diye...

Aslında ilk başta yüksekten aşağı inme kısmının çok uzun olmasını istemiştim ama böyle oldu nedense... Bunun hakkında pek birşey yazmasam iyi olur izleyin yeter.

Furkan YILMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder